КЛУБ НА СЪДИИТЕ ПО ВПИСВАНИЯТА

Този форум е част от нашия стремеж за професионализъм в работата и максимална прозрачност
Дата и час: 05 Авг 2021, 20:47

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Добави отговор
Потребителско име:
Заглавие:
Писане на мнение:
 

Усмивки
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Големина на шрифта:
Цвят на шрифта
Настройки:
BBCode е Включен
[img] е Включен
[flash] е Изключен
[url] е Включено
Усмивките са Включени
Изключи BBCode
Изключи усмивките
Недей автоматично да правиш URL адреси
Потвърждение на мнението
За да се предпази писането на ботове, администратора изисква да въведете код за сигурност. Ако имате проблеми с код-а свържете се с администратора.
Код за потвърждение:
Въведете кода от изображението.
   

Преглед на тема - Анкета сред съдиите по вписванията
Автор Съобщение
  Заглавие:  Анкета сред съдиите по вписванията  Отговори с цитат
Уважаеми колеги,

От февруари’2009 в АГКК, АВ и техните регионални структури се използва ИИСКИР. Част от справките и услугите, които се изпълняват в офисите на АГКК и на АВ, се предоставят и чрез интернет. В момента се разработва техническо задание за развитие на ИИСКИР - компонент Кадастър, като в тази връзка се провеждат анкети и една от тях е сред служителите на АВ и съдиите по вписвания. Анкетата с въпроси към клиентите на АГКК е налична в сайта на агенцията http://www.cadastre.bg и в сайта http://www.icadastre.bg.
Изтегляне на формуляра за Анкетата- (Anketa GrupaV_16_09.doc )
Целта на анкетата е:
- да се направи обобщена оценка на разработената информационна система въз основа на натрупания опит;
- да съберат предложения за необходими промени в ИИСКИР, които да доведат до подобряване поддържането на данните в системата и преди всичко до подобряването на услугите.

Целта на техническото задание е възлагане на дейности, чрез които:
- ИИСКИР да се развие съобразно действащата нормативна уредба, потребностите на АГКК, АВ, регионалните им подразделения и потребителите на услуги;
- чрез новата версия на ИИСКИР да се подобрят процесите в информационната система за поддържане на данните и предоставяне на услугите, да се съкрати още повече времето за изпълнение на част от услугите, да се облекчи достъпът на потребителите до услуги в кадастъра, да се увеличи спектъра от услуги и не на последно място –да се съкрати времето при разпореждания с обекти на кадастъра при повишена сигурност;
- ИИСКИР да се развие в съответствие с тенденциите в обществото за широко прилагане на електронните услуги и електронното управление.

Моля анкетата да бъде разпространена между съдиите по вписванията, като се надяваме на активно участие и голям брой отговори. Анкетата е анонимна, като е препоръчително да бъде посочена професията на отговарящия.

Отговорите на въпросите е препоръчително да се изпратят в електронен вид, но ще бъдат взети предвид и ако са на хартия.

Отговорите от анкетата се очакват до 01.10.2010 на адрес markova.s@cadastre.bg или в писмен вид на адрес: София 1618, кв. „Павлово”, ул.”Мусала” № 1 (анкета за ИИСКИР).

Като благодари за отделеното от Вас време, АГКК очаква Вашите компетентни отговори.

Изображение
Активиран е линк за публичен достъп Anketa_GrupaB_16_09.doc

Александър Лазаров
Изпълнителен директор на
Агенция по геодезия, картография и кадастър
Мнение Публикувано на: 20 Сеп 2010, 12:14

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

Иди на:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов